Portal Slatkopedija pokrenut je početkom lipnja 2017. s ciljem okupljanja svih ljubitelja slastica – profesionalnih slastičara, ali i zanesenih amatera, potpunih početnika, kao i onih iza kojih je više desetljeća iskustva u pripremi slastica.
U manje od godinu dana postao je priznati i uvaženi medij u području slastičarstva i slastica u Republici Hrvatskoj, ali i u okolnim zemljama te je ostvario suradnje s brojnim istaknutim slastičarima, blogerima i znanstvenicima iz Hrvatske i drugih zemalja.
Idejna začetnica ovog portala i njegova urednica je Kate Bošković, 27-godišnja diplomirana novinarka iz Splita koja je prije godinu dana došla na ideju pokretanja medija posvećenog isključivo slatkim temama. Iako su joj mnogi pokušali predstaviti ulazak u vlastiti posao kao nešto previše riskantno te je na tom putu obeshrabriti, savjetujući joj da pričeka još nekoliko godina, bila je odlučna u tomu da je idealno vrijeme za okušati sreću upravo sad. Imala je sreću da su uz nju odmah stale i njezina majka Marija, direktorica poduzeća pod kojim je portal pokrenut te njezine starije sestre Jelena i Mirjana. Jelena je u ovaj projekt uložila svoj novac te je portalu dala ime, dok je Mirjana u početku bila zadužena za vođenje društvenih mreža, a sada je, uz Katu, jedini član slatke redakcije. Osim njih, u samom su početku Slatkopedijin tim činile i dizajnerica Marina Matijaca te novinarke Ana Brkanlić i Iva Lukač. Iako Ana i Iva više nisu članice Slatkopedije, ostale su trajno vezane za nju i kad god nešto treba pomoći, one rado uskoče. Riječ je o pravoj ženskoj poduzetničkoj ekipi, kojoj ipak često u pomoć svojim savjetima i znanjem uskoči i poneki muškarci.
Ono što je prije godinu dana Kate tek počela sanjati, tako je danas postalo realnost – u Hrvatskoj sada postoji medij specijaliziran za slastice i slastičarstvo, na kojemu se prate, piše, istražuje i objavljuje sve važne informacije vezane za slastice i slastičarstvo, rade intervjui, najavljuju događanja, pišu izvještaji, upozorava na probleme, slave uspjesi…
Voditi vlastiti posao nije lako, izazovi s kojima se ova mlada poduzetnica susreće mnoge bi obeshrabrili, ali Kate ističe da je od početka bila vrlo realna kad su u pitanju očekivanja i ciljevi. Tako stalno sebi postavlja neke manje ciljeve, čija je realizacija motivira da i dalje ustraje u onomu što radi. Sretna je što je na ovaj način slastičarstvo konačno dobilo zasluženu medijsku pažnju.
Posebnost ovog portala je i to što je njegovo središte u Splitu, a ne kao što bi mnogi pretpostavili u Zagrebu. Na ovaj je način Kate htjela dokazati da se i u Splitu može nešto pokrenuti, da se to nešto može održati i da se ne treba sve koncentrirati u Zagrebu. Iako jako voli Zagreb za koji je vežu studentski dani, Split je grad u kojem je rođena i čijem razvoju svojim radom želi pridonijeti.
Radni dan mlade poduzetnice pun je izazova, tekstova, mailova, radnih sati, ali Kate ni jednog trenutka nije požalila što je krenula u svoju slatku priču: „Slatkopedija je ona jedna jedina stvar za koju baš nikad nisam pomislila 'što mi je trebalo ovo' i baš zato sam sigurna da je odlazak u nesigurne poduzetničke vode bio moja najbolja životna odluka.“ –zaključuje Kate.
www.slatkopedija.hr