Četiri programa u četiri zone: Na vrijeme nabavite ulaznice za jedinstveni doček Nove u Splitu

 

Četiri ugostiteljske zone u sklopu Adventa u Splitu pripremaju doček. Cornaro, Perivoj, Zvončac ili Mertojak, svatko od njih pripremio je drugačiju zabavu kako bi baš svi apetiti publike bili zadovoljeni.

Peco i Silvia Dvornik, koji nastupaju u Perivoju 31. prosinca, izazivaju veliki interes građana. Prodaja karata ide odlično kao i rezervacije stolova. Svi koji žele osigurati svoje mjesto, mogu to još učiniti. Detalje doznajte na njihovoj službenoj Facebook i Instagram stranici. Ulaznice po cijeni od 50 kuna dostupne su u sustavu Adriaticket.

Odličnu zabavu pripremaju i na Cornaru gdje će goste u Novu 2022. godinu uvesti XXS Band. Ulaznice su u prodaji u sustavu Adriaticket po cijeni od 50 kuna, a detalji vas čekaju na njihovom Facebooku i Instagramu

Thrill Band i TBF uvest će posjetitelje Zvončaca u najluđu noć u godini. Ulaznice po promotivnoj cijeni od 90 kuna dostupne su u sustavu Entrio te u Dancing Bearu na adresi Dioklecijanova 6 ili u Ghetaldusu u City Centru Split. Kupnjom ulaznice svaki posjetitelj osigurava sebi besplatno testiranje na ulazu, a zbog skupljih ulaznica na Silvestrovo, vrijedi na vrijeme nabaviti karte za doček Nove godine. Detalji su na njihovom Instagram profilu i web stranici.

Mertojak će Novu godinu dočekati uz Kazetofon party. Goste očekuje glazbeni program uz DJ-a koji će puštati najveće hitove osamdesetih i devedesetih godina, a ulaz u tu ugostiteljsku zonu bit će besplatan. Detalje o dočeku na Mertojaku doznajte na njihovoj Instagram i Facebook stranici.

Osim izvrsnih koncerata, ugostitelji u adventskim zonama pripremaju i bogat gastronomski program kako bi raspjevani i siti dočekali 2022. godinu. Sukladno važećim epidemiološkim mjerama, zabava će trajati do 2 sata iza ponoći, a na ulazu u sve ugostiteljske zone potrebno je predočiti važeću COVID-potvrdu ili se testirati na postavljenim punktovima.

Podsjetimo, ovogodišnji Advent u Splitu, podsjetimo, odvija se pod sloganom „Kliknimo na Advent”. Svi građani tako mogu „kliknuti” uživo s, primjerice, gastronomskom ponudom, kulturnim ili dječjim programom. S druge strane, dio programa prilagođen je digitalnim kanalima kako bi baš svatko mogao vidjeti sadržaj koji ga zanima. Građani tako mogu „kliknuti na gastro“, „kliknuti na kulturu“ ili „kliknuti na igru“, i zajedno pokazati da je advent prije svega osjećaj u srcu, bez obzira na to gdje se nalazili.