Rad Cruising Flora polazi osobnog interesa umjetnika Kiernana Cobarrubie za cruisingom, kako onog za usputnim seksom tako i za boravkom u prirodi, koji tako pronalazi vizualni jezik kojim uspijeva govoriti o jednoj nevidljivoj praksi te stvara temelje afirmativnog znanja o gej kulturi, znanja koje doprinosi oslobađanju seksualnosti i tijela.
Izložba se otvara 6. kolovoza u 20 sati u Galeriji Kluba Kocka u Domu mladih, a može se razgledati radnim danom od 19 do 21 sata zaključno s 15. kolovoza.
Polazeći iz osobnog interesa za cruisingom, kako onog za usputnim seksom tako i za boravkom u prirodi, Kiernan Cobbarubia stvara rad baziran na herbarijumu biljaka koje je sakupio po parkovima i šumama gdje se cruising prakticira. Autor također povlači paralelu između društvene nevidljivosti cruisinga koja proizlazi iz općeg neodobravanja seksa među gej muškarcima, ali i neodobravanja ispoljavanja seksualnih praksi u javnom prostoru općenito, s činjenicom da malo tko obraća pažnju na same biljke koje ih okružuju u cruisingu. Fokusiranjem na bilježenje biljnog svijeta cruising šuma i parkova, davanjem vidljivosti flori cruisinga, Kiernan zapravo pronalazi vizualni jezik kojim uspijeva govoriti o jednoj nevidljivoj praksi. Herbariji koji biljku ne označava njenim nazivom već nazivom lokacije gdje je sakupljena, te kolažima koji kombiniraju biljke iz herbarija s arhivskim pornografskim materijalima i elementima okultne ikonografije autor uspijeva je zabilježiti suvremene prakse cruisinga, ne iz perspektive heteronormativnih pozicija koje bi na ovu praksu gledale kao zastranjivanje, već iz osobne perspektive praktikanta stvarajući tako temelje afirmativnog znanja o gej kulturi, znanja koje doprinosi oslobađanju seksualnosti i tijela.
Kiernan Cobarrubia vizualni je umjetnik koji živi u Berlinu, podrijetlom iz područja zaljeva San Francisca u Kaliforniji. Njegov opus sastoji se od kolaža i plakata, radova u tehnici sitotisaka, fanzina, video projekata i skulpture, čija estetetika dolazi iz okultne ikonografije, vintage pornografije i zanimanja za analogne oblike komunikacije. Kiernan je studirao povijest umjetnosti i teoriju filma na kalifornijskom sveučilištu u Los Angelesu, sudjelovao je u raznim grupnim izložbama širom Kalifornije i Berlina.
Njegov rad je usredotočen na upotrebu arhivske građe i istraživanih elemenata uronjenih u kontekst queer teorije te ispitujući ulogu nostalgije, vremena i prostora u široj queer zajednici. Rad se proširuje i na ideje o izgradnji zajednice, magičnim praksama i ritualima, queer utopijama i oslobađanju seksualnosti i tijela.
qIZLOŽBE redovni su program kolektiva queerANarchive koji doprinosi formiranju queer diskursa u gradu Splitu.
queerANarchive kolektiv je za razvoj, istraživanje i propitivanje queer kulture koji djeluje od 2010. godine. U vrijeme normalizacije LGBT zajednice i retradicionalizacije društva bavi se partikularnostima queer kulture.
Na međunarodnom nivou sudjelovao je u programima Queer Art Lab SpaceID Madrid, Madrid (2013.). Activist in Residence u Baltic Art Center, Visbyju (2014.) i međunarodnom projektu Young Queer Europe (2015.-2016.) te konferencijama Unstraight Museum Conference, Stockholm (2016.), Organ vida, Zagreb (2017.) i Queering Memory ALMS Conference, Berlin (2019.).
Kolektiv je članica Platforme Doma mladih i platforme LGBT centra Split.
Aktivnost je dio projekta Gradimo Dom zajedno, kojeg je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda. Rad kolektiva queerANarchive financijski podržava Zaklada Kultura nova. Program qIZLOŽBE financijski podržava Ministarstvo kulture RH i Grad Split.