Dodjelom nagrada i koncertom grupe Dječaci na Tvrđavi Gripe završio je prvi Split spot festival. Glavnu nagradu, za najbolji spot, po odluci tročlanog žirija (Toni Volarić, Veljko Popović i Mirko Pivčević) osvojio je Toni Huml za spot za pjesmu "Kažu" Dubioze Kolektiv. Nagrada debitantu pripala je Rudnik filmu za pjesmu "Dinamida" grupe Who See, a posebno priznanje dobila je Marcella Zanki za spot pjesme "Mlada" sastava Frau Casio.
Nagrada publike, pak, pripala je Skalpel kolektivu za spot Thompsonove pjesme "Nema predaje". Njihov spot prikupio je najviše glasova na službenoj Facebook stranici Split spot festivala.
Split spot festival počeo je u subotu u podne u Etnografskom muzeju i hotelu Vestibul izlaganjem opreme za snimanje spotova, tu je dojmljivo predavanje okupljenim redateljima održao Senad Galijašević - Senna, dance zvijezda devedesetih a danas vlasnik tvrtke za proizvodnju video opreme, koji je prezentirao svoje inovacije. Nakon toga organiziran je okrugli stol na temu "Financiranje glazbenih spotova", a osim redatelja čija su djela ušla u finale Split spot festivala i članova Kino kluba Split, sugovornici su bili Toni Volarić - direktor programa CMC televizije, Ilija Brajković - stručnjak za komunikaciju na društvenim mrežama, Toni Kesić - glazbenik, radijski urednik i voditelj, Zondo - član grupe Dječaci i diplomant UMAS-a, Milan Latković - direktor Split spot festivala i već spomenuti Senna.
Navečer na Tvrđavi Gripe na filmskom platnu se prikazalo 30 spotova koji su ušli u finale prvog Split spot festivala koji je zaprimio preko 200 radova. Potom su voditelj Stipe Radoja i članovi žirija Toni Volarić i Veljko Popović otkrili imena dobitnika nagrada, nakon čega je uslijedio koncert grupe Dječaci. Prvi Split spot festival izazvao je dobro zanimanje publike, Tvrđava Gripe bila je popunjena.