Mjesto održavanja: Etnografski muzej Split, dvorište Božičević
Vrijeme održavanja: 22. rujna 2018. u 19 sati
Program/Programme:
John Coltrane Quartet - „Crescent“ (1964.)
- "Crescent"
- "Wise One"
- "Bessie's Blues"
"Lonnie's Lament"
"The Drum Thing"
Dodatak/bonus
John Coltrane „Impressions“ s albuma „Impressions“ (1963.)
2. Bis
John Coltrane „Miles' Mode“ s albuma „Coltrane“ (1962.)
Klasična hrvatska četvorka / ClassiCroatian Quartette:
Saša Nestorović – saksofon
Hrvoje Galler – klavir
Saša Borovec – kontrabas
Darko Stanojkovski Grappone – udaraljke
Gosti:
Željko Milić – bas klarinet
Goran Cetinić Koća - gitara
O albumu John Coltrane Quartet - „Crescent“ (1964.)
Album „Crescent“ John Coltrane Quarteta (1964.) važan je zbog svoga meditativnog karaktera kojim se navješćuje Coltraneovo remek djelo, besmrtna poema „A Love Supreme“ objavljena 1965. godine. Osjeća se na ovome albumu mekana strana Johna Coltranea, koja je naročito izbila (zapravo eruptirala) u njegovoj ranijoj skladbi „Alabama“ iz 1963. godine, posvećena suludom ubojstvu četiri crne djevojčice. Po meni je „Alabama“ nedjeljiva od „Crescenta“, kao što je ovaj potonji nedjeljivi, uvodni dio poeme „A Love Supreme“. Ali kao što je Coltraneova „Naima“ iz 1959. neosporno bila balada koja je postala jazz standard, „Alabama“ (kao prethodnik „Crescenta“) to nije...
Najsjajniji Coltraneov kvartet angažiran je i na ovome albumu (McCoy Tyner, Elvin Jones, Jimmy Garrison i naravno John Coltrane), koji krajem iste godine očekuje snimanje najvećeg Coltraneova uratka – „A Love Supreme“. Biti na razmeđi „Alabame“ i „A Love Supreme“ je već prevelika i prevažna stvar. Bez ikakvih dodatnih objašnjenja.