Influencerica Ulla u Multimedijalnom kulturnom centru za Dan žena

Povodom Međunarodnog dana žena, u Galeriji Multimedijalnog kulturnog centra otvara se izložba Influencerica Ulla. U tradiciji campa, koji Susan Sontag definira kroz pojmove artificijelnosti, frivolnosti, naivne pretencioznosti srednje klase, pretjerivanja i šoka, projekt AbFab Agencije donosi pregled reinvencije same Ulle koja opirući se normama komentira svakodnevicu, fenomen društvenih mreža, pa i politiku. Uz fotografije i video zapise nastale kroz prethodnu godinu na eventu će nastupiti i sama Influencerica Ulla, a sve zajendo prati  intervju koji je s njom napravila kustosica izložbe Ivana Vukušić.

Spektakl je zakazan za 8. ožujka u 19 sati u Galeriji Multimedijalnog kulturnog centra, Dom mladih, Ulica Slobode 28, Split.

Influencerica Ulla je produkt agencije AbFab. Agenciju čine Influencerica Ulla i Menadžerica. Agenciji AbFab Ulla je zaštitno lice a ujedno i jedini model s kojim surađuje. Bez Ulle ne bi bilo agencije, a bez agencije vjerojatno ne bi bilo ni Ulle. Ova izložba prezentacija je njihovog dosadašnjeg rada te su prikazane sve realizirane Ulline uloge i to u mediju fotografije i videozapisa,  poredane kronološki kako bi se mogao pratiti njihov razvoj u protekloj godini. A na samom otvaranju Ulla će ekskluzivno upriličiti performans. S obzirom na očaravajuću karizmu i specifičnost persone Influencerice Ulle, odlučila sam predgovor ove nadasve originalne izložbe koncipirati u formi intervjua s dotičnom divom. Smatram da ćete tim putem pobliže moći upoznati njenu osebujnu ličnost i steći uvid u koncept rada agencije AbFab. O Ulli ne treba puno pisati, ona dovoljno govori sama za sebe. Ulla je lijepa, hrabra i odlučna.  - iz predgovora kustosice Ivane Vukušić

Aktivnost se realizira uz financijsku podršku Ministarstva kulture Republike Hrvatske, Splitsko-dalmatinske županije i Grada Splita. Rad kolektiva podržava Zaklada Kultura nova.

Aktivnost je partnerski program kolektiva queerANarchive, AbFab Agencije, Multimedijalnog kulturnog centra i Platforme Doma mladih.

Aktivnost je dio projekta Gradimo Dom zajedno, kojeg je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.

qIZLOŽBE redovni su program kolektiva queerANarchive koji doprinosi formiranju queer diskursa u gradu Splitu.

queerANarchive kolektiv je za razvoj, istraživanje i propitivanje queer kulture koji djeluje od 2010. godine. U vrijeme normalizacije LGBT zajednice i retradicionalizacije društva bavi se partikularnostima queer kulture.

Na međunarodnom nivou sudjelovao je u programima Queer Art Lab SpaceID Madrid, Madrid (2013.). Activist in Residence u Baltic Art Center, Visbyju (2014.) i međunarodnom projektu Young Queer Europe (2015.-2016.) te konferencijama Unstraight Museum Conference, Stockholm (2016.), Organ vida, Zagreb (2017.) i Queering Memory ALMS Conference, Berlin (2019.).

Kolektiv je članica Platforme Doma mladih i LGBT centra Split.

AbFab Agencija je nastala 16. ožujka 2019. godine, sasvim spontano i u trenu velike zabave, a u tom je duhu prošetala i kroz prvu godinu svog postojanja. Ekskluzivna blic izložba u MKC-u zapravo je osvrt na jednogodišnju zabavu i plodove iste. Simbolično, izložba će se održati na Dan žena, budući da AbFab Agencija uvijek slavi žene i ništa što je žensko nije joj strano. Svakim agencijskim uratkom Influencerica Ulla mijenja svoju ulogu, izgled, karakter, vrijeme, prostor, kontekst, poruku. Ona je žena sa 120 lica dosad. Agencija se na sebi duhovit način igra sa svijetom, s uvriježenim i ekstravagantnim. Ulla je razigrana imitacija onoga što AbFabu padne na um.

Instagram: @influencericaUlla #abfabagency