Nakon uspješnoga prvog dijela jazz sezone s koncertima Vasila Hadžimanova, The Baylor Projecta, Black Coffeea te Davora Križića, Hrvatski dom Split nastavlja s proljetnim ciklusom „Jazz subotom“ kada će se splitskoj publici predstaviti niz uglednih hrvatskih sastava, a posebno će se obilježiti i Međunarodni dan jazza, 30. travnja. U ovom mikrociklusu nastupaju redom Mimika Orchestra, Leon Brenko, Chui, Oridano Gypsy Jazz, Miro Kadoić, Bolling in Split i Pavle Miljenović, a program će pratiti i izložbe, odnosno prostorno specifične intervencije umjetnika Vedrana Perkova, Viktora Popovića, Neli Ružić i Lorena Živković Kuljiša.
Referirajući se na naziv samoga ciklusa Chiaroscuro, on svoje ishodište zapravo pronalazi u povijesti likovnih umjetnosti još od renesanse kada se pokušavaju pronaći novi načini 'modeliranja' slikarskoga prizora. Kasnije se jazz glazba i likovna umjetnost uvelike prate i prožimaju, zajednički se opirući konvencijama te čvrsto zadanim okvirima, tendirajući improvizaciji i uvažavajući poliritmiju. Na tragu takve izmaknute dijaloške prakse nastaje i program Rakursi koji je osmislio Dalibor Prančević.
Jazz subotom u koncertnoj dvorani Ive Tijardovića započinje 6. travnja u 18 i 30 otvaranjem izložbe portreta jazz izvođača pod nazivom „Jazz refleksije“ novinara i fotografa Davora Hrvoja, urednika Hrvatskog jazz portala jazz.hr. Iste večeri, 6. 4. u 20 sati, nastupa Mimika Orchestra. Mimika Orchestra je progresivni, avangardni, konceptualni jazz-world ansambl koji su 2010. u Londonu utemeljili saksofonist Mak Murtić i pjevačica Maja Rivić. Murtićeve su originalne skladbe za ansambl pod snažnim utjecajem balkanskih i mediteranskih narodnih tradicija. Njihove specifične modalitete i ritmove koristi za stvaranje suvremenog jazz izraza.
Leon Brenko Trio svira 13. travnja. Pulski glazbenik, skladatelj I klavijaturist Leon Brenko, svestran je instrumentalist koji se okušao u izvedbama raznih žanrova. Tijekom dvadesetak godina karijere djeluje kao koncertni i studijski glazbenik i aranžer, surađujući s poznatim hrvatskim izvođačima. Neki od projekata u kojima je sudjelovao osvojili su nagrade Porin.
Sastav Chui, koji u Splitu gostuje 20. travnja, jedinstvena je pojava na našoj glazbenoj sceni. Izvodi skladbe klavijaturista Tonija Starešinića, vođe sastava, ili pak one koje je napisao u suradnji s članovima. Chuijevci objedinjuju razne žanrove, od jazza, preko popa i rocka do klupske i elektronske glazbe. U kreiranju svojeg jezika upuštaju se u eksperimentiranje raznim elektroničkim glazbalima, samplovima i programiranjima.
30. travnja, koncertom Oridano Gypsy Jazz Tria, u Koncertnoj dvorani Ive Tijardovića obilježava se Međunarodni dan jazza. Jedan od naših rijetkih jazz sastava koji njeguju ovaj posebni glazbeni izraz, Oridano Gypsy Jazz Band svojim izvedbama iskazuje poštovanje prema utemeljitelju stila, gitaristu Djangu Reinhardtu. Sastav je uspio uhvatiti ono najvažnije vezano za gypsy jazz - strast i manouche feeling. Pritom ispred virtuoznih improvizacija, kojih svakako ima, stavljaju kolektivno muziciranje.
Miro Kadoić Quintet na programu je 11. svibnja. Stalni član Jazz orkestra HRT-a i vođa vlastitih sastava, saksofonist i flautist Miro Kadoić jedan je od najaktivnijih i najkreativnijih hrvatskih jazz glazbenika. Kroz svoje stvaralaštvo pokazuje podjednako zanimanje za tradiciju, kao i za inovaciju. Do sad je objavio desetak albuma pod svojim imenom ili kao suvoditelj sastava. Kadoić je dobitnik niza nagrada, među ostalima i za skladateljsko djelovanje.
18. svibnja u Koncertnoj dvorani Ive Tijardovića nastupa sastav Bolling in Split. Istoimeni projekt posvećen je obradama djela francuskog pijanista, skladatelja i glumca Claudea Bollinga. Osim što je surađivao s uglednim jazzistima kao što su Lionel Hampton, Roy Eldridge i Kenny Clarke, Bolling je autor glazbe za više od sto filmova, a napisao je i knjigu o jazzu. Osim toga bio je poznat po nizu suradnji s klasičarima i glazbenicima drugih žanrova.
Ciklus svojim nastupom 25. svibnja zatvara kvintet gitarista i skladatelja Pavla Miljenovića. Sastav je posvećen izvedbama suvremenog, ali razumljivog jazza, onog koji čvrsto stoji na zasadima jazz tradicije. Miljenović je autor svih skladbi kroz koje na iskren i izravan način glazbom dočarava svoje najdublje osjećaje, između ostalih nade, neizvjesnosti, gubitka i ljubavi. Također istražuje nepoznata područja i mogućnosti prožimanja raznih umjetnosti.