Mladi splitski kreativni duo Kazinoti&Komenda su osvojili prvo mjesto na Natječaju za izradu vizualnog identiteta Vukovarskog vodotornja – simbola hrvatskog zajedništva.
Osim što će se njihova vizija naći na budućim promotivnim materijalima, autori Karlo Kazinoti i Mišo Komenda su osvojili i 20.000,00 kuna.
Ocjenjivačko povjerenstvo od 7 članova pod predsjedanjem Ivana Doroghya, profesora na Studiju Dizajna, su njihov rad ocijenili kao najbolji uz obrazloženje kako se: „rad autorskog tima Kazinoti&Komenda već na prvi pogled svojim originalnim pristupom temi izdvojio od ostalih prijedloga. Dok su se svi ostali prijedlozi bavili manje ili više uspješnijom stilizacijom fizičkog oblika Vodotornja kao temeljnim elementom vizualnog identiteta, navedeni autorski tim svjesnim je odmakom od ilustrativne interpretacije arhitekture samog objekta projektirao vizualni identitet, sposoban da ponese univerzalnu poruku o opstanku jedne snažne ideje unatoč svim strašnim okolnostima kojima je bita izložena.
Površina kvadrata ritmizirana sa 640 točaka koje simboliziraju količinu pogodaka koje je pretrpio Vodotoranj, na simbolički način govori i o sudbini cijele Hrvatske. Međusobnim pretapanjem i razmjenom skupine točaka dvaju kvadrata na simbolički je način istaknuto i hrvatsko zajedništvo u tim strašnim vremenima.“
Kazinoti&Komenda su već osvojili brojne nagrade za svoj dizajn, među kojima je napoznatiji Porin za dizajn omota albuma grupe Libar. Njihov prijedlog dizajna, ali i drugo i treće nagrađene, možete pogledati na http://natjecaj.hrvatskidomvukovar.hr/rezultati.