Mladi i perspektivni duo Echo Momentum na posljednjem koncertu MAGsezone u 2022. godini

U petak, 16. prosinca 2022. godine u 19:00 sati u Salonu Jakova Gotovca u sklopu Hrvatskog doma Split MAGsezonu 2022/2023 nastavljaju mladi i perspektivni duo Echo Momentum kojeg čine Stela Ivanišević Curić (mandolina) i Severin Filipović (klavir)

Echo Momentum je duo mandolina-klavir nastao u osnovnoj školi GŠ Makarska, pod vodstvom prof. Ivane Kenk Kalebić i prof. Olge Račić. Zajedno sviraju od 2006. godine. Kao duo sudjelovali su na mnoštvu koncerata u Hrvatskoj i u inozemstvu, a tijekom školovanja su osvajali i brojne nagrade u kategorijama komornih sastava. Godine 2020. ujedinjuju se pod imenom Echo Momentum, objedinjujući bogat i raznolik repertoar originalno pisan za ovakav duo, kao i novonastale obrade u svrhu najbolje prezentacije karakterističnog zvuka ovakvog sastava. Jedini su takav duo u Hrvatskoj i šire.

Na koncertu u Salonu Jakova Gotovca koji započinje u 19:00 sati na programu će se naći djela V. Kioulaphidesa, A. Kaufmanna, R. Calacea i M. Ravela. Na programu se ističe skladba Moja majka guska, M. Ravela koja je aranžirana od strane Echo Momentuma.

Organizator koncerta je Udruga mladih akademskih glazbenika (MAG), a suorganizator koncerta je Hrvatski dom Split.

Pokrovitelj MAGsezone je Grad Split, a ulaz na koncert je slobodan.

https://www.udrugamag.com

https://www.hdsplit.hr/

Vizualni identitet: Pavle Sviličić

Program:

 

V. Kioulaphides: Rhapsody

A. Kaufmann: I. Burletta, II. Mitoka Dragomirna

  1. Calace: Concerto n°2 (II. Largo mesto)

R. Calace: Polonaise

M. Ravel (arr.: S. Ivanišević Curić i S. Filipović): Moja majka guska

 

I. PAVANA TRNORUŽICE

(Ravel nas odmah na početku uvodi u bajkoviti zvuk djela u kojem dvorjanke plešu oko princeze usnule stotinu godina. Stavak je dugačak samo 20 taktova, ali u tom malom prostoru koncentrira se mnogo gracioznosti i ljepote, sugerirajući tihu atmosferu vječnog sna ljepotice.)

II. PALČIĆ

(Priča o Palčiću koji je zalutao u šumi jer su mu ptičice pojele mrvice kruha koje su trebale poslužiti kao putokaz za povratak kući. U tišini šume, tužnom se melodijom prikazuje Palčićevo probijanje kroz gustu šumu. Ravel stvara osjećaj zbunjenosti i nelagode, uz pratnju stalnog pomicanja metra i turobne melodije kojom traži put kući. Ptice se jasno čuju dok cvrkuću i jedu mrvice.)

  1. LAIDERONNETTE, CARICA PAGODA

 

(Pagoda je kineska figurica s grotesknim licem i pomičnom glavom (popularan ukrasni dodatak u Francuskoj u 18. stoljeću). U priči, Laideronnette je kineska princeza koja je prokleta užasnom ružnoćom i godinama luta sa svojom jedinom družicom, jednako ružnom zelenom zmijom. Doživjeli su brodolom na otoku pagoda i mali porculanski ljudi je uzimaju za svoju kraljicu te joj pjevaju i sviraju na svojim izmišljenim instrumentima. Na kraju se Laideronnette udaje za zmiju i oboje se pretvaraju u lijepu princezu i zgodnog princa.)

IV. RAZGOVOR LJEPOTICE I ZVIJERI

(Prvi dio stavka prikazuje Ljepoticu s gracioznim i pjevnim valcerom. Zvijer je lako prepoznati po dubokim grotesknim notama sviranim na basu klavira. Kad Ljepotica izjavi svoju ljubav, njihove melodije se spajaju. Čarobni glissando signalizira da je zvijer pretvorena u svoje prijašnje stanje, zgodnog princa.)

V. VILINSKI VRT

(Posljednji stavak je priča Ravelove vlastite mašte. On zaokružuje radnju ciklusa i prikazuje buđenje Trnoružice poljupcem njenog princa. Oni šetaju kroz vilinski vrt, a stavak doseže vrhunac uz fanfare i svadbena zvona. Princ i Trnoružica živjeli su sretno do kraja života.)