Dramski ansambl Splitskog ljeta praizvest će autorski projekt Olje Lozice Nevidljivi grad u utorak 21. srpnja s početkom u 21 sat.
Ovaj ambijentalni kazališni omnibus događat će se na otvorenim pozornicama splitskog, nekad težačkog, kvarta Lučac, a nastao je po drami/korskoj recitaciji Sunčani grad Radovana Ivšića, te inspirirano motivima iz romana Nevidljivi gradovi Itala Calvina i dokumentarnom građom o povijesti Splita i Lučca.
Predstavu čine tri odvojena dijela. Sve započinje s Gradom mrtvih težaka koji će se igrati na pozornici u Duplančića dvorima, slijedi Sunčani grad u Rokovoj ulici, te kao zadnji dio ovog dramskog triptiha Grad turista na Tvrđavi Gripe.
Autorski tim, osim redateljice i autorice projekta Olje Lozice čine još dramaturg Matko Botić, scenograf Igor Vasiljev, skladatelj Vlado Sunko, kostimografkinja Ana Marin, te oblikovatelji svjetla i tona Marino Frankola i Tomislav Luetić.
U predstavi igra brojni glumački ansambl: Franjo Đaković, Nikša Arčanin, Sara Ivelić, Danijela Vuković, studenti glume Umjetničke akademije u Splitu, polaznici Glumačkog studija kazalista PlayDrama, Muški zbor Brodosplit i djeca: Ante Baković, Sara Zeljković, Roko Tomić, Gita Kaćunko, Nika Teklić, Nina Grubić, Ivano Grubić, Stela Gardun (u Gradu mrtvih težaka); Bojan Brajčić, Pere Eranović, Petra Kovačić Pavlina, Marjan Nejašmić Banić, Duje Grubišić, Marin Tudor, Lara Živolić, Mia Čotić, Ivana Krizmanić, Aneta Matulić, Joško Tranfić, Anamarija Veseljčić (u Sunčanom gradu), te: Dara Vukić, Alen Čelić, Vanda Boban Jurišić, Filip Radoš, Nenad Srdelić, Bruna Bebić, Tajana Jovanović, Andrijana Vicković (u Gradu turista).
Osim 21. srpnja Nevidljivi grad bit će na programu 61. Splitskog ljeta 22, 23, 24. i 26. srpnja i to tako da će se svake večeri igrati po dvije predstave sukcesivno na tri lokacije i to prva s početkom u 21, a druga s početkom u 21:45.
Dramaturg Matko Botić o predstavi je napisao:
Nevidljivi grad kazališni je triptih koji pokušava ocrtati i rekonstruirati duh splitskog težačkog kvarta Lučac kroz tri zasebna vremenska odsječka i tri odvojene stilske formacije. Međusobno različite sastavnice povezuju se prije svega ambijentalnim, stvarnim prostorima u kojima se predstava odvija – sva tri scenska prizorišta gradske su ulice, trgovi i dvorišta, izabrani ne zbog reprezentativnosti i metaforičkeuzdignutosti u odnosu na stvarnost, već upravo zbog uronjenosti u realan prostor nekih sadašnjih ili bivših života.