"Na prvi pogled najobičnija sivo-crna majica, ali promotrite li je detaljnije vidjet ćete prekrasnu posvetu vjernim navijačima. Prava je šteta da je ovo tek treća garnitura."
Tim riječima na uglednom britanskom nogometnom portalu Squawka objasnili su uvrštavanje Hajdukovog trećeg dresa sa imenima donatora među 5 najljepših na svijetu predstavljenih prošli tjedan za sezonu 2017/18. Iza novog dresa Hajduka u ovom izboru je Manchesterov domaći dres za sljedeću sezonu.
Ovaj treći dres Hajduka rezultat je uspješne akcije “Ili jesmo ili nismo” u kojoj je u samo četrdesetak dana više od 2000 donatora sudjelovalo u akciji i čija imena krase treći dres o kojem od predstavljanja pišu mnogi domaći i strani mediji. Članovi su ujedno sudjelovali i u odabiru dizajna dresa, a nakon imena na dresu brojni su se navijači već uključili u nastavak projekta otkupa dionica pod sloganom Za sva vrimenu! kojemu je konačni cilj da se imena svih donator nađu u tematskom parku na Poljudu koji će ujedno biti i jedan od zaštitnih znakova Splita u budućnosti.
Projektu se može priključiti u odjelu za članstvo na Poljudu ili putem internet stranice www.nashajduk.hr , a iz udruge Naš Hajduk najavljuju i brojne akcije “na terenu”:
- Kroz ljetne mjesece, a pogotovo na jesen naši djelatnici i volonteri obići će brojna zbivanja i društva prijatelja Hajduka diljem Hrvatske, a na raspolaganju ćemo biti i na drugim punktovima u Splitu i okolici - najavio je voditelj projekta Tomislav Mikulić.
Foto: Robert Matić / hajduk.hr