Dvanaesti po redu Tinel Meetup je ovog puta rezerviran za digitalni marketing, a gost je Ivan Bildi iz agencije Likes & Cookies. Događaj je na rasporedu u četvrtak, 10. svibnja, a organizatori su osim klasičnog predavanja pripremili i dodatni program za sve zainteresirane.
Tinel je jedan od domaćih meetup događaja koji nije striktno specijaliziran za određenu tematiku, već u pravilu svakog mjeseca gledamo nova lica iz različitih branši, pa je tako, u susret obljetnici prve godine splitskog eventa - vrijeme je došlo i na digitalni marketing.
Novi gost u prostorijama splitske agencije Locastic je Ivan Bildi, regionalni marketinški stručnjak koji kao svoj forte ističe oglašavanje na najvećoj svjetskoj društvenoj mreži - Facebooku. Danas se efektivne kampanje teško mogu zamisliti bez Pixela, remarketinga i retargetinga, segmentacije, i raznih drugih sistema optimizacije prodaje, a to su upravo teme koje će u svom predavanju objasniti direktor agencije Likes & Cookies.
Dvanaesti Tinel je na rasporedu u četvrtak, 10. Svibnja, sudjelovanje je besplatno, a prijaviti se možete na stranicama događaja.
No, kao što smo spomenuli u uvodnom paragrafu, ovaj put to stvarno nije sve. U subotu, 12. svibnja, Bildi će održati i naprednu radionicu digitalnog marketinga u kojoj će malo detaljnije pojasniti Business Manager, tipove kampanja i njihovu primjenu, Facebook Pixel, Kreiranje remarketing kampanja (običan i dinamički remarketing), Facebook Messenger ads, Praćenje konverzija kroz custom conversion i standard events, reporting i analitiku, Odabir ciljnih grupa, A/B testiranje oglasa.
To je samo dio repertoara za subotu, a više informacija o radionici možete pročitati na stranici događaja.