Da je stanje gradskog autobusnog prijevoznika "Promet Split" loše nije nikakva novost u Splitu, no stvari su se, gle čuda, dodatno pogoršale. Trenutno se u garaži splitskog prijevoznika nalazi 136 autobusa i 8 kombija za prijevoz putnika. Većinu autobusa, odnosno njih 104 čine autobusi proizvedeni u periodu od 2003. do 2013. Ostatak voznog parka čine stariji primjerci proizvedeni u periodu od 1978. do 1998. od kojih su 4 autobusi za međugradski prijevoz. Iako se radi o relativno mlađahnom voznom parku ipak je za normalno funkcioniranje gradskog i prigradskog autobusnog voznog reda na dnevnoj bazi potrebno preko 120 autobusa.
Ono što zabrinjava je činjenica da je 20 autobusa trenutno u kvaru, a neki autobusi se zbog starosti i nemogućnosti nabavke rezervnih dijelova više ne mogu ni popraviti tako da je broj ispravnih autobusa nedostatan za normalno funkcioniranje gradskog i prigradskog prijevoza putnika. Samo je prošli mjesec rashodovano njih 6, dok je od početka 2015. godine rashodovano čak 13 autobusa od čega 5 zglobnih autobusa. Prometu u ovom trenutku fali 30 autobusa no novaca nema.
Naime prošlog mjeseca je Općinski sud u Splitu dopustio slovenskoj tvrci "A-Cosmos" prebilježbu založnog prava na Prometove nekretnine kao jamstvo naplate potraživanja (oko 32 milijuna kuna) za 9 autobusa koji 90-ih nisu otkupljeni nakon što je istekao lizing za koje je donesena nepravomoćna presuda u korist slovenske tvrtke. Tako su na naplatu došli stari grijesi nesposobne i podobne uprave.
Osim voznog parka Promet muku muči i sa staničnim displejima koji nikako da prorade, već su sedam godina u "testnom radu". Očito da su problemi oko staničnih displeja, koje bi jedan student FESB-a ili geoinformatike, riješio na jutarnjoj kavici prije predavanja, nepremostiva barijera za Promet, tako da će instalirani displeji nastaviti "skupljati prašinu" po autobusnim stanicama. Nadamo se da ovi problemi neće uzrokovati još genijalnih privremenih rješenja, kao ono 2012. kad je "privremeno" ukinuta linija broj 4 ili redukcijom ionako lošeg voznog reda. Možda je ovo znak da odgovorni konačno krenu raditi svoj posao, ali svima je jasno da će građani i dalje skupo plaćati nečiju nesposobnost.