Osnovni kriterij za procjenu kvalitete softvera je najčešće zadovoljstvo klijenta, no prema posljednjim istraživanjima samo 20% projekata rezultira sa potpunim zadovoljstvom, tj. samo jedan od pet projekata postiže maksimalni nivo kvalitete. Zašto je to tako?
Na kvalitetu softverskog rješenja utječu funkcionalnosti aplikacije, pouzdanost, učinkovitost, korisničko iskustvo (UX), ali i procesi koji traju tijekom developmenta. Za optimizaciju procesa u testiranju softvera je zadužen Quality Assurance tim, a koji su njihovi zadaci možete saznati na novom Tinel Meetupu, koji se održava ovaj četvrtak (23.8) u prostorijama tvrtke Locastic.
Na petnaestom Tinelu gostuje Valeriy Burmistrov, koji je ujedno i voditelj QA tima u tvrtki Teamviewer koja je razvila softver za daljinsko dijeljenje radne površine, online suradnju, podršku i izvršavanje zadataka na izdvojenom mjestu rada.
Valeriy je jedan od pionira testiranja softvera sa više od 15 godina impresivne karijere koju je započeo kao tester softvera, a zatim kao voditelj timova u Rusiji, SAD i Njemačkoj. Na ovom predavanju u Splitu će pričati o novim i modernijim pristupima u testiranju softvera i na što se sve morate fokusirati kako bi u konačnici kreirali što bolje proizvode.
Sudjelovanje na Tinelu je kao i uvijek potpuno besplatno, uz obveznu potvrdu sudjelovanja na službenim stranicama.