Jedini izvorni sačuvani parni remorker iz 19. stoljeća na istočnoj obali Jadrana, 124 godine stari “Vridni” od danas je izložen na novoj lokaciji u krugu brodogradilišta Brodosplit i dostupniji je pogledu prolaznika u šetnji, putnicima u autobusu i vozačima motornih vozila.
Parni remorker ''Vridni'' sagrađen je 1894. godine. Ističe se neobičnom cilindričnom formom, posebice podvodnog dijela što je rezultiralo i odličnim pomorskim svojstvima, te se u plovidbi Vridnoga valovi gotovo nisu mogli vidjeti. Brod je, sukladno vremenu u kojem je građen, zakovane čelične konstrukcije, s drvenom palubom, metalnim dimnjakom te drvenim nadgrađem.
Od 1924. godine parni remorker se spominje pod imenom ''Doket''. U jesen 1943. u sastavu je mornarice NOV i krije se po hvarskim uvalama zbog opasnosti od njemačke avijacije. Iste godine sudjeluje u spašavanju parobroda Gruž na otoku Braču. Krajem Drugog svjetskog rata, oštećen je u njemačkom bombardiranju, te na popravku u brodogradilištu na otoku Visu nakon čega je u sastavu flote pomoćnih transportnih brodova 4.POS-a.
Nakon Drugog svjetskog rata još uvijek pod imenom ''Doket'' vraća se u Split gdje je u krugu Brodograđevne industrije Split služio za tegljenje manjih brodova u dokove radi popravka. Ime ''Doket'' promijenjeno je u ''Omladinac'', a ime ''Vridni'' brod dobiva 1962. U funkciji je u splitskom brodogradilištu do samog odlaska u zasluženu mirovinu 1969. godine, kada je izvučen na obalu i obnovljen u samom brodogradilištu.
Parni remorker Vridni svjedoči značajnoj pomorskoj i kulturnoj povijesti Hrvatske te ima svojstvo kulturnog dobra. Premještaj broda izveden je u suradnji s Konzervatorskim odjelom u Splitu pri Ministarstvu kulture.