U organizaciji udruge Split Tech City, danas, 11. ožujka s početkom u 18.30 sati u coworking prostoru The Works, Spinčićeva ulica 2b održat će se predavanje “Kako izgraditi osobni brending na društvenim mrežama”. Predavanje će održat Ilija Brajković, partner u digitalnoj agenciji Kontra. Predavanjem će istaknuti prednosti korištenja društvenih mreža za poslovno brendiranje i na primjerima pokazati kakvi se rezultati mogu očekivati.
Nakon predavanja slijedi panel rasprava o korištenju digitalnog marketinga u različitim poslovnim branšama. Neke od tema panel rasprave su razlika između digitalnog i klasičnog marketinga, stjecanje potpore medija, zašto je svima potreban marketing i što je potrebno za efikasno vođenje marketinga.
Panelisti su:
-
Elena Projić - po struci profesorica talijanskog jezika, većinu karijere provela je u digitalnom marketingu, a zadnjih godinu dana bavi se marketingom u građevinskoj tvrtki DRACO
-
Mislava Zuppa - po struci magistrica kulturologije, direktorica je prodaje i marketinga portala DalmacijaDanas, na kojem ujedno vodi i uređuje video rubriku Dvi-tri riči.
-
Toni Miličević - stručnjak za digitalni marketing koji posljednjih nekoliko godina radi na brandingu softverske agencije Locastic, razvoju turističkog startupa Litto i organizaciji edukativnog događaja Tinel Meetup.