Split Tech City do kraja mjeseca priprema predavanja i radionice o digitalnom marketingu, namijenjene i početnicima i profesionalcima.
Digitalni marketing nazivaju zanimanjem budućnosti, a riječ je o procesu koji koristi digitalne kanale kako bi se približio publici koja je online s ciljem da im predstavi i promovira usluge, proizvode ili brend.
“Bavit ćemo se različitim segmentima digitalnog marketinga, kao što su optimizacija tražilica (SEO), Google Ads, strategija digitalnih medija i korištenje TikTok-a za širenje poslovanja”, otkrivaju organizatori.
Edukacije počinju već ovog tjedna, a tema prvog predavanja je pisanje prodajnog teksta (eng. copywriting).
Besplatno predavanje “Sve što znam o copyju naučio sam iz loših primjera” održat će 3.3. (četvrtak) u 18 sati u coworking prostoru The Works (Spinčićeva 2b) Nebojša Grbačić i Nenad Vukušić.
Grbačić i Vukušić će na stvarnim primjerima educirati publiku kako pisati, a kako ne, što je posebno važno ako se u obzir uzmu istraživanja koja pokazuju da tekstovi donose duplo više zarade nego lijep izgled internetskih stranica.
Prijave za sudjelovanje su obvezne, a svi detalji nalaze se na www.split-techcity.com i na njihovim društvenim mrežama.