Udruga Split Tech City i agencija Vrh komunikacije organiziraju drugo izdanje mini PR konferencije Komunikacijska izvrsnoST. Ova besplatna konferencija održat će se u srijedu, 15. ožujka od 17 do 20 sati u scaleup Office Split (Poljička cesta 39), a prijave su obvezne putem ovog obrasca.
- Posjetitelje očekuju dva predavanja, panel rasprava i umrežavanje. Kao i na prvom izdanju, opet ćemo uživati u zanimljivom sadržaju i druženju s inspirativnim stručnjacima. Što je najvažnije, pričat ćemo o Splitu kao gradu čija budućnost ne treba ovisiti samo o turizmu, kazala je Romana Ban iz Split Tech Citya.
Predavanja će obuhvatiti teme brendiranja destinacije kroz proces organizacije događaja i utjecaja umjetne inteligencije na digitalni marketing. Ove će teme pokriti Morana Periša iz Tvrđave kulture Šibenik i Ivan Frančešević iz splitske agencije za digitalni marketing SeekandHit.
Panel rasprava će biti posvećena brendiranju Splita kao mediteranskog tehnološkog huba, a kao panelisti će nastupiti Antonija Eremut Erceg (Služba za razvoj Grada Splita), Alijana Vukšić (Turistička zajednica Grada Splita), Luka Šipić (PR stručnjak iz agencije Vrh komunikacije) i Toni Trivković (IT poduzetnik iz agencije Agilo, osnivač i predsjednik udruge Split Tech City), uz moderiranje Pinije Poljaković (Art Media).
Sponzor ove konferencije je NAIS, splitska IT tvrtka koja se bavi razvojem softverskih rješenja za zračne luke.
Više informacija možete potražiti na web stranici split-techcity.com i na Split Tech City društvenim mrežama.