Na Weekend Media Festivalu su već tradicionalno dodijeljene nagrade SoMo Borac za najbolje digitalne projekte u regiji. U sedmom izdanju ovog prestižnog događaja je prikupljeno čak 130 prijava u 9 kategorija, a sve prijave je evaluirao žiri sastavljen od stručnjaka iz najboljih regionalnih agencija.
Ove godine smo u Rovinju vidjeli nekoliko sjajnih projekata poput akcije pošumljavanja tvrtke Imago Ogilvy koju su odradili za Savez izviđača ili čak kampanje za Volkswagen koju je prezentirala Agencija 101.
Osim kampanje, predstavnici spomenute tvrtke su oduševili sve prisutne i sa trakom za trčanje kojom su uspjeli generirati dovoljno električne energije za prikazivanje svoje vlastite promo reklame.
Na ovogodišnjem podiju je svoje mjesto pronašla i jedna splitska agencija, a nagrada je stigla kao proizvod uspješne suradnje sa telekomunikacijskim gigantom A1 Hrvatska. Naime, jedan od najvećih regionalnih telekoma je odlučio osvježiti svoj brend Tomato, a za te usluge je angažirao upravo splitsku agenciju Locastic, kao i partnerske tvrtke Netgen, CROZ i OptimIT.
Glavni cilj redizajna bio je stvoriti jednostavno iskustvo za korisnike u procesu kupnje novih Tomato proizvoda. Pored toga, jedan od ciljeva je bio veći fokus na mobilne korisnike koji su prethodno generirali više od 80% pregleda stranica, tako da su novi dizajn i funkcionalnosti morali biti prilagođeni primarno mobilnim uređajima. Netgen, Locastic i ostatak tima su ostvarili sjajne brojke koje uključuju rast posjeta na web stranici od 19%, gotovo dvostruki porast prodaje, te rast od čak 160% u prodaji prema mobilnim korisnicima.
Osim toga, prodajnom timu A1 Hrvatska su uspjeli uštediti 600 radnih sati na mjesečnoj bazi koje su inače trošili na komunikaciju s klijentima i papirologiju, što je u konačnici rezultiralo povećanjem stope konverzije na impresivnih 6%.
Ovo je već treće prestižno priznanje ove godine za splitsku agenciju koji će SoMo Web nagradu dodati u vitrinu sa Digital Takeover i Good Game Zagreb trofejima.