Nezahvalnike čine Teo Aničić i Siniša Matešić hrvatski country-rock i pop kantautorski dvojac, porijeklom iz Splita, koji već više od petnaest godina djeluju na hrvatskoj glazbenoj sceni i to kao glazbeni suradnici jednog vrlo impresivnog niza izvođača: Majke, Renato Metessi, Plava Trava Zaborava, Edo Maajka, Kuzma i Shaka Zulu i drugi.
Nezahvalnici njeguju jedan specifičan glazbeni stil, a radi o 'mješavini' popa, rocka, countryja, odnosno njegove modernije inačice – americane i utjecaja mediteranske struje u dalmatinskoj glazbi. Taj svoj 'pravac' u šali nazivaju Dalmericana! Ona je, kao i njeni roditelji, naglašeno mediteranska, country rock, melankolična i emocionalno direktna, ali u glazbenom smislu opuštena.
Glazba Nezahvalnika nije glazba koja je stvorena za subotnju večer, već kako kažu, za nedjeljno popodne! Nakon četiri do sad izdana singla i zapaženog nastupu na Karlovačko RockOff festivalu održanom u listopadu 2016., došlo je konačno vrijeme i za suradnju Nezahvalnika s drugim izvođačem.
Odlučili su da će pjesma ''Sunce jutarnje'' bit sljedeći njihov singl te da poznaju idealnog suradnika za ovu melodičnu, pitku, emotivnu i opuštajuću pjesmu. To je naravno Neno Belan koji se sa svojim dosadašnjim radom idealno uklapa u viziju Dalmericane i beskrajno melankoličan duh glazbe Nezahvalnika.
Posebno i zato što su Aničić i Matešić Belanove pjesme slušali gotovo 'od pelena', kroz sredinu i kraj zlatnih osamdesetih, uz ostalu 'splitsku dicu' Daleku Obalu, Dina Dvornika i ostale. Njihova glazba snažno je utkana u glazbene 'vijuge' cijele splitske generacije osamdesetih i devedesetih, a Neno Belan je sa svojim pop rock izričajem zauzeo posebno mjesto u srcima Nezahvalnika.
Neni se srećom, pjesma ''Sunce jutarnje'' svidjela pa je s guštom dao svoj pečat pjesmi, ali i spotu koji ju prati.
Za spot su zaslužni redatelj i snimatelj Srđan Šarić te, u krugovima ilustratora i strip crtača poznata, umjetnica Maja Duvnjak. Oni su zajedničkim snagama kroz spot izrazili svoj doživljaj pjesme ''Sunce jutarnje''.
S obzirom na to da pjesma govori o osobnom doživljaju naglog prekida jake povezanosti, bilo je logično da se dio spota odvija u prostoru Muzeja prekinutih veza u Zagrebu što je ljubazno osoblje ovog muzeja bendu i omogućilo.