Spektakularan i emotivan "The Wall" Rogera Watersa kojeg smo imali čast u sklopu velike svjetske stadionske turneje imati i u Splitu, definitivno je koncert kakvog pod Marjanom dugo nismo i nećemo tako skoro ponovno vidjeti. Scenografija ovog koncerta u dva čina (s elementima predstave) bila je postavljena preko cijele dužine stadiona i visoka gotovo kao Poljud, neviđene animacije usklađene sa surround zvukom, te naravno odlična svirka, zaista je nešto što je trebalo vidjeti i čuti, pa nam je žao svih onih koji su propustili ovu prigodu.
A takvih je nažalost mnogo, jer Split je još jednom dokazao da je grad kojeg bi skupocjene produkcije poput ove trebale izbjegavati (samo za najam stadiona zagrebački organizator platio je preko 900 tisuća kuna). Jer zaista trebaš biti poprilično nepromišljen da uložiš ogroman novac za dovesti svjetski spektakl u Split, pa ni uz ulaznice od 100 kuna ne napuniš polovicu kapaciteta Poljuda. Brate, imamo mi naših 'rvatskih pivača koji će nam za 100 kuna pivat uz "neviđenu produkciju"... a pritom nam ni najam stadiona ne tribaju platit.
Mnoge su zamjerke ipak usmjerene i prema organizatoru - Adria Entertainmentu. Od toga da su mijenjali cijene ulaznica iz tjedna u tjedan, pa su 'nastradali' oni koji su ih kupili prvi, do toga da sektori na travnjaku uopće nisu bili podijeljeni pa su rame uz rame stajali oni koji su to zadovoljstvo platiti 100 i 280 kuna. O kaosu koji je vladao na ulazima svjedočili su gotovo svi koji su pohodili "The Wall", a lokalni mediji svojim novinarima su morali kupovati ulaznice umjesto da imaju akreditacije.
I dok organizator zbraja minuse na računu nakon Watersova showa koji je upozoravao na nepotrebne ratove, ekstremizam i nedužne žrtve, lokalnom trenutku najviše se približio prilikom izvođenja pjesme "Mother". Naime na ogromnom zidu pojavio se natpis "Mother, should I trust the government?", a u slijedio je odgovor "Nema jebene šanse". O kako brutalno istinito!
POGLEDAJTE ČITAVU FOTOGALERIJU