Protekli vikend se u Zagrebu održao četvrti b2b gaming turnir po imenu Good Game Global, koji je okupio 30 renomiranih domaćih tvrtki kao što su INA, Franck, Hrvatski Telekom, Rimac Automobili i A1 Hrvatska. Tvrtke su se natjecale u video igri Counter-Strike, a pobjedu je odnijela jedna od najmanjih tvrtki na turniru - splitski Locastic.
Good Game Global događaj se ove godine preselio iz prostorija Jadran Filma u Muzej suvremene umjetnosti što se pokazalo kao sjajna odluka za potrebe turnira i konferencije. Event je imao i poduzetničko humanitarnu notu, s obzirom da će se dio prikupljenih sredstva investirati u jednu poslovnu ideju na Good Game Liftoff natjecanju.
U novoj inačici b2b turnira u igri Counter-Strike: Global Offensive privuklo 30 renomiranih regionalnih tvrtki, a izmjena formata natjecanja je značila da će ekipe nakon kvalifikacijske faze biti podijeljene u A i B turnir, ovisno o prikazanom performansu.
Locastic se prvi put pojavio na Good Game Global u prošloj sezoni. U istoj sezoni se prijavila i tvrtka Valiance koji inače organiziraju turnire u mobilnim igrama (Critical Ops, Clash Royale, itd). Unatoč tome što su obje ekipe bile iznenađenje u očima publike (Iza Rimca, Nanobita, Infinuma) uspjeli su pregaziti sve do finala, gdje je u međusobnom okršaju slavio Valiance sa minimalnom razlikom 16-14.
No, godinu dana nakon Locastic je pripremio puno snažniju ekipu na papiru, ali potpuno izvan igre i van treninga. Na kraju su pokazali najdominantniji performans na GoodGameu do sad, gdje na nijednog protivnika nisu potrošili više od pet rundi. Pobijedili su Franck (11:0), Cloudsense (11;5), Agency04 (11:4), A1 (11:2), Infinum (11:4) i u finalu nSoft (16:5) i uzeli titulu pobjednika nove sezone Good Game Globala.