Loš odaziv splitskih ugostitelja na "Tjedan restorana"

"Tjedan restorana" je tradicionalna promotivna akcija sa svrhom promidžbe gastronomske scene u Hrvata s vrlo jednostavnim konceptom. Gostima se tijekom 10 dana u kvalitetnim restoranima nudi menu u tri slijeda za samo 100 kuna (i ako imate sreće, čašom vina ili aperitivom).

Koncept ove akcije napravljen je po uzoru na svjetske metropole, no za razliku od Zagreba u kojem sudjeluju i najfiniji  restorani, splitskim ugostiteljima ova akcija očito nije zanimljiva. Šteta, jer ovo je mogao biti dobar način za privući kod sebe sve one domaće goste koje su svojim povišenjima cijena rastjerali tijekom ljetne sezone.

U "Tjednu restorana" sudjeluje tek hotel "Park" u svom restoranu "Split fine dining since 1921." (ps. provjerite cijene prije naručivanja vina, da vas ne bi zabolila glava), te "Oyster & sushi bar Bota". Do nedjelje možete tako za samo 100 kuna ručati ili večerati u tri slijeda, uz obaveznu rezervaciju.