"Boris Ljubičić dizajnirat će vizualni identitet Grada Splita za kulturnu metropolu Europe 2020, a ugovor s našim proslavljenim dizajnerom potpisao je splitski gradonačelnik Ivo Baldasar (...)". Objavljeno je danas uz pripadajuću fotografiju na službenoj stranici Grada. Vijest bez upitnika... samo uskličnik. Naime, natječaj za vizualni identitet splitske kandidature za EPK 2020. nije ni raspisan, kao što je slučaj bio u Rijeci ili Dubrovniku, već su se odlučili za izravnu pogodbu.
Dizajnerov honorar ovom prigodom nije spomenut, no u Banovini ovaj potez brane riječima:
"Ljubičićev revolucionarni dizajn cjelokupnog vizualnog identiteta Mediteranskih igara kao i činjenica da Grad vidi projekt Split-EPK 2020 najvećim razvojnim projektom nakon MIS-a logično su ponovo povezali Split i Borisa Ljubičića. Potpisivanjem ugovora dizajner je potvrdio potencijal Splita za dobivanje ove prestižne titule kao i uvjerenje da je okupljeni tim dobitna kombinacija."
Generacijama onih koji su završili Umjetničku akademiju u Splitu, smjer vizualne komunikacije, tako nije dana ni prigoda da daju svoj doprinos splitskoj kandidaturi. A upravo bi kreativna sinergija trebala biti forte svake od aplikacija za ovaj zahtjevan projekt. No u Splitu tu priču nećemo gledati...