Društvo arhitekata Splita, povodom razbuktale rasprave o pristaništu hidroaviona na Matejuški, smatra da je taj dio splitske luke "kao uspješno preuređen i socijalno vrlo aktivan prostor (što je najveća vrijednost koju neki javni prostor može steći), vrlo upitna lokacija za ovakav projekt zbog velike šanse da se njime našteti stečenim vrijednostima".
- Opasnost se ne krije samo u zahvatima u prostoru već i u režimu korištenja, te u samoj činjenici da se ovakvom intervencijom ipak mijenja kontekst jednog vrlo vrijednog i važnog socijalnog poligona koji je srastao s duhom mjesta, kaže DAS u svom priopćenju nakon vijesti da su grad i županija pristali na zahtjeve European Coastal Airlines da s Matejuške kreću na putovanja prema dalmatinskim otocima.
Međutim, Društvo arhitekata Splita također smatra da ne treba ni raspravljati o samom projektu bez ikakvog uvida u dokumentaciju i konkretne planove njihove izrade, "te je svakako poželjno, tj. društveno obvezujuće, da se takvi projekti prezentiraju javnosti i struci prije realizacije". Ono što se dosad događalo s hidroavionima, DAS smatra "preopćenitom prezentacijom", iz čega mogu nastati brojni problemi.
- Sam način predlaganja,percipiranja i provođenja točkastih projekata duž splitske obale još jednom pokazuje da Splitu nedostaje strateški plan koji bi sagledavao puno širu sliku i koji je prijeko potreban gradu ovakve veličine i važnosti. Parcijalnost u sagledavanju potreba i provođenju intervencija u gradskim prostorima kontinuirano smanjuje potencijal i vrijednosti samog grada te smanjuje mogućnosti za progresivnu strategiju razvoja, priopćilo je predsjedništvo Društva arhitekata Splita.